KRIŽARJENJE PO SUBTROPSKI AZIJI


TER OBISK 5-ih DRŽAV: KITAJSKE, FILIPINOV, TAJVANA, JAPONSKE in JUŽNE KOREJE

Potovanje bomo pričeli v velemestu Hongkong (kar v prevodu pomeni »dišeče pristanišče«). To je majhen polotok, v preteklosti pomembna britanska kolonija, ki je po sporazumu med Združenim kraljestvom in Kitajsko, 1. julija 1997, postalo posebno administrativno ozemlje Ljudske republike Kitajske (LRK). Drugo posebno območje je mesto Macao, nekdanja portugalska in najstarejša kolonija v Aziji, ki je leta 1999 prenesla suverenost prav tako na LRK. Poleg zgodovinskih ostankov kolonializma, so največja atrakcija Macaa danes igralnice. Sledilo bo vkrcanje na luksuzno ladjo in križarjenje po zahodnih delih Pacifika, oziroma Vzhodnokitajskem, Filipinskem in Rumenem morju, se bo pričelo. Naša ladja se bo ustavila v Manili, v dveh pristaniščih na Tajvanu (na skrajnem JZ in SV tega 400 km dolgega kitajskega otoka, nekdanje Formoze), na dveh eksotičnih japonskih otokih: Ishigakiju in legendarni Okinavi in dva dneva bosta namenjena za odkrivanje lepot najjužnejšega od štirih velikih japonskih otokov, otoka Kjušu. En dan bomo v znanem mestu Nagasaki. Sledil bo postanek na skrajnem jugu Južne Koreje v mestu Busan in za konec še velemesto Šanghaj na Kitajskem, od koder se bomo vrnili domov. Izjemna kombinacija petih držav v času, ki je za ta subtropski del Azije najprimernejši.

1. DAN: LJUBLJANA/MARIBOR – ZAGREB - DOHA
Prevoz potnikov iz Ljubljane in Maribora na letališče v Zagrebu, od koder bomo popoldne poleteli proti Dohi in ponoči nadaljevali let proti Hongkongu.

2. DAN: DOHA - HONGKONG 
Po pristanku v Hongkongu v popoldanskih urah po lokalnem času in po opravljenih obmejnih formalnostih se bomo odpeljali v mesto in pričeli s poldnevnim ogledom tega nenavadnega mesta, bivše britanske kolonije. Odpeljali se bomo do Kowloona, kjer si bomo ogledali lokalno, tradicionalno tržnico in se nato povzpeli na Victoria Peak, od koder se z višine 428 m vidijo pristanišče Victoria, Kowloon in bližnji otoki. Za konec se bomo odpeljali do ribiške vasi Aberdeen, kjer ljudje še vedno živijo na svojih čolnih, imenovanih džunke. Nastanitev v hotelu, večerja v lokalni restavraciji in nočitev (V).

3. DAN: HONGKONG – MACAU – HONGKONG 
Po zajtrku transfer do mestne luke in vkrcanje na ladjo za Macao. Macau je bila portugalska kolonija in stari del mesta ima še vedno portugalsko kolonialno podobo. To je kraj, kjer se srečata vzhod in zahod. Po prihodu obisk mesta, ki slovi kot ena najbolj turističnih kitajskih destinacij. V centru mesta je Largo do Senado, mestni trg z zgradbami v kolonialni arhitekturi (Leal Senado, cerkev Sao Domingo in Santa Casa da Misericordia). Kosilo v tradicionalni restavraciji. Po kosilu bomo nadaljevali z ogledom A-Ma templja, ki leži v zalivu A-Ma-Gao, po katerem je Macao dobil svoje ime. Sprehodili se bomo po peš coni, ki je od leta 2005 pod zaščito UNESCA. Proti večeru vrnitev v Hongkong in nočitev v hotelu (Z,K).

4. DAN: HONGKONG – VKRCANJE NA LADJO – NA POT!
Po zajtrku v hotelu bo dopoldne prosto za sprehode, oglede ali nakupe v središču Hong Konga, nato se bomo okrog poldneva odpeljali v pristanišče in se vkrcali na ladjo, na kateri bomo naslednjih petnajst dni prepluli najlepše obale in morja vzhodnega Pacifika. Odslej bomo v polni oskrbi ladje, kar se hrane in zabave tiče.

5. DAN: NA JUŽNOKITAJSKEM MORJU
Današnji dan bomo pluli vzhodno, v smeri proti Filipinom. Dan za počitek in podrobnejše seznanjanje z ladjo.

6. DAN: MANILA - FILIPINI 
Zjutraj bo naša ladja pristala v pristanišču v Manili in ves dan bo namenjen odkrivanju glavnega mesta Filipinov, ki so ga Španci imenovali Biser orienta. Nekoč je bila Manila pravi kronski dragulj španskega imperija na Pacifiku. Prelepe ulice in kolonialne zgradbe, pravo špansko mesto. Vse to je izginilo v drugi svetovni vojni, ko je bilo mesto do tal porušeno. Časa bo dovolj, da si ta stari del mesta tudi ogledamo. Proti večeru bo ladja izplula proti severu.

7. DAN: NA MORJU 
Današnji dan bomo prav tako preživeli v plovbi po južnokitajskem morju in uživali v vsem, kar nam nudi velika križarka. Poleg polnega penziona še veliko zabave in sprostitve …

8. DAN: KAOHSIUNG - TAJVAN 
Zjutraj se bo naša ladja zasidrala v pristanišču Kaohsiung, tretjem največjem mestu na Tajvanu. Iz majhne ribiške vasi v 17. stoletju, je danes nastala metropola s skoraj tremi milijoni prebivalcev. Nahaja se na JZ Tajvana in gleda proti tajvanski ožini. Ves dan bo prosto za ogled mesta ali bližnje okolice. Izbirali boste lahko med izleti, ki jih ponuja ladjar oziroma jih bomo posebej pripravili samo za našo skupino. Popoldne bo ladja izplula proti severu.

9. DAN: KEELUNG (TAIPEI) - TAJVAN
Zjutraj bomo pristali v pristanišču Keelung, ki skupaj z glavnim mestom tvori skoraj zaključeno, ogromno metropolo. Časa bo dovolj, da si ogledamo glavno mesto Taipei, ki ima veliko za pokazati. Med glavne znamenitosti nedvomno sodi spomenik Chiang Kai-sheku, predsedniška palača, nacionalni muzej z izjemnim bogastvom prenesenim s kontinentalnega dela Kitajske, ter nedvomno znani stolp 101, na katerega se je preprosto treba povzpeti. Vse to si boste lahko ogledali na fakultativnem izletu po mestu. Pozno zvečer bo naša ladja izplula proti severu.

10. DAN: NA MORJU
Dan za sprostitev na morju in uživanje v vsem udobju, ki ga nudi ladja.

11. DAN: NAHA (OKINAVA) - JAPONSKA 
Zjutraj bomo pristali v pristanišču v mestu Naha na znanem japonskem subtropskem otoku Okinava. Naha se nahaja na južnem delu otoka in ima približno 300.000 prebivalcev ter je glavno mesto prefekture Okinava. Ves dan bomo imeli na razpolago, da si ogledamo mesto in otok. Proti večeru bo ladja nadaljevala pot proti japonskemu otoku Ishigaki.

12. DAN: OTOK ISHIGAKI - JAPONSKA
Tudi na otoku Ishigaki, ki velja za enega najbolj eksotičnih japonskih otokov, bomo preživeli ves dan. Nahaja se približno 300 km severno od Tajvana in od nekdaj so se na otoku mešali kitajsko japonski vplivi na vseh področjih. Proti večeru bo ladja nadaljevala pot proti severu.

13. DAN: NA MORJU 
Ves dan bomo pluli po vzhodnem Pacifiku, nekje med Filipinskim in Vzhodnokitajskim morjem in uživali v udobju velike križarke.

14. DAN: KAGOSHIMA (OTOK KJUŠU) – JAPONSKA 
Danes bo ladja pristala v pristanišču Kagoshima na JZ delu otoka Kjušu, imenovanega tudi »Neapelj vzhodnega sveta«, zaradi vročega podnebja, zaliva in stratovulkana Sakurajima v ozadju. Ves dan bo na razpolago za ogled mesta in okolice. Zvečer bo ladja izplula proti severu.

15. DAN: NAGASAKI (OTOK KJUŠU) – JAPONSKA 
Tudi današnji dan bomo preživeli na otoku Kjušu v mestu Nagasaki, ki v prevodi pomeni »dolg rt«. Mesto je bilo med 16. in 19. stoletjem pomembno stičišče portugalskih in nizozemskih trgovcev in v mestu je bil vpliv krščanstva prisoten na vsakem koraku. Prav zaradi tega je danes mesto Nagasaki na UNESCOvi listi. V 20. stoletju je mesto postalo sedež cesarske mornarice in morda so Američani prav zaradi tega 9.8. 1945 ob 11.02 nad mestom odvrgli drugo atomsko bombo. Danes ima Nagasaki nekaj manj kot pol milijona prebivalcev. Zvečer bo ladja izplula dalje.

16. DAN: BUSAN – JUŽNA KOREJA 
Danes bomo pripluli v južnokorejsko pristanišče Busan, ki je danes s svojimi 3,5 milijona prebivalci drugo največje mesto v Južni Koreji. Čas, ki ga bomo imeli na razpolago, boste lahko izkoristili za ogled mesta ali se podali na izlet v okolico. Zvečer bo ladja nadaljevala plovbo proti Kitajski.

17. DAN: NA MORJU 
Še en morski dan je pred nami, čas da povzamemo vtise in se spočijemo pred vrnitvijo domov. Uživanje v udobju naše ladje.

18. DAN: ŠANGHAJ 
Zjutraj bo naša ladja pristala v pristanišču v Šanghaju in treba se bo posloviti od naše ladje. Po izkrcanju se bomo podali na celodnevni ogled tega zanimivega kitajskega mesta, ki velja za najbolj evropsko mesto v deželi. Na celodnevnem izletu si bomo ogledali enega od najbolj cenjenih in klasičnih kitajskih vrtov, Yuyuan Garden, tempelj Žadine bude, se sprehodili po nabrežju reke Hunagpu in četrti imenovani Bund. Vmes bo pozno kosilo ali zgodnja večerja in še nekaj prostega časa na znani aveniji Nanjing Road, ki velja za največje trgovsko središče Kitajske. Proti večeru prevoz do letališča in nočni let proti Dohi.

19. DAN: DOHA – ZAGREB – LJUBLJANA/MARIBOR 
Jutranji pristanek v Dohi in samo še let do Zagreba, kjer bomo pristali proti poldnevu in prevoz do Maribora in Ljubljane.

ODHOD: 31.1.2019

ROK ZA PRIJAVO: najmanj tri mesece pred odhodom (do 31.10.2018) ali do zapolnitve prostih mest!

CENA: 3.690 EUR

CENA VKLJUČUJE: letalsko karto na relaciji Zagreb-Doha-Hongkong, Šanghaj-Doha-Zagreb, prevoz do zagrebškega letališča in nazaj, vse letališke, varnostne in RSF takse (ki na dan 15.9.2018 znašajo 331 EUR), nastanitev v hotelu s 4**** v Hongkongu dvoposteljni sobi (doplačilo za enoposteljno sobo znaša 159 EUR), obroke po programu, nastanitev v dvoposteljni notranji kabini za štirinajst noči na ladji (doplačilo za zunanjo kabino znaša 290 EUR po osebi), vse obroke po programu in polne penzione na ladji, vse prevoze in križarjenje po programu, angleško govoreče vodnike na poti in slovenskega spremljevalca, vse vstopnine in oglede po programu (2., 3. in 18. dan), organizacijo potovanja, nezgodno zavarovanje potnikov in DDV.

CENA NE VKLJUČUJE: kitajske vize (približno 60 EUR), napitnin na ladji ter fakultativnih izletov.

NAJMANJŠE ŠTEVILO POTNIKOV: 25 

Cena pri potrjenih in plačanih 20 potnikih znaša 3.790 EUR, pri 15 potnikih 3.890 EUR in pri najmanj 10 plačanih potnikih 4.090 EUR.

Prijava na potovanje

Prijavite se tukaj in si zagotovite prosto mesto že zdaj!